SILNIK LONCIN LC1P92F-1 DO TRAKTORKA 12,3KM
Indeks: LP1P92F1SILNIK LONCIN LC1P92F-1 DO TRAKTORKA 12,3KM LP1P92F1
Nowy, wysokiej jakości silnik spalinowy benzynowy LONCIN SILNIK LONCIN LC1P92F1 DO TRAKTORKA SPALINOWY BENZYNOWY 452 cm3 JEDNOCYLINDROWY WAŁ PIONOWY WALCOWY 25,4 mm, 80mm długości
Silnik Loncin LC1P92F to duży, mocny motor napędowy przeznaczony do pracy w traktorkach ogrodowych, pracujących na większych powierzchniach. Posiada 1 cylinder , a jego pojemność skokowa wynosi 452 ccm. Pompa oleju i filtr olejowy zapewniają właściwe smarowanie i wspomagają podczas pracy ciągłej chłodzenie silnika powietrzem. Żeliwne tuleje cylindrów oraz łożyskowany wał korbowy znacząco wydłużają żywotność silnik. Filtr powietrza składa się z części wstępnej oraz zasadniczej dzięki czemu skuteczniej wychwytuje nieczystości zasysane do wnętrza silnika.
SILNIK BEZ TŁUMIKA SPALIN!
W ZESTAWIE:
- POMPA OLEJU
- FILTR OLEJU
- POMPA PALIWA
- ROZRUSZNIK ELEKTRYCZNY
- CEWKA ŁADOWANIA i REGULATOR NAPIĘCIA
*UWAGA! TŁUMIK NIE JEST W ZESTAWIE!
NUMERY ZAMIENNE:
- LONCIN 1P92F - LC1P92F-1-A
- OLEO-MAC EMAK K1600 AWD - SGN482349032L
- AL-KO PRO 450 - 464929
Typ paliwa
Benzyna
Pojemność 452 cm³
Liczba cylindrów 1
Moc max. 9,2 kW
Moc max. 12,3 KM
Nominalna prędkość obrotowa 3600 obr/min
Typ układu rozrządu - kod OHV
Typ układu chłodzenia Powietrze
Długość wału korbowego 80 mm
Średnica wału korbowego 25,4 mm
Pozycja wału korbowego Pionowa
Typ układu rozruchowego Elektryczny
Ze zbiornikiem paliwa: Tak
Z układem wydechowym: Nie
Numer referencyjny OE
- LC1P92F1
- LC1P90F1
- LC1P88F1
- T381006819-7344012
Ilość oleju 1,2 LTR
Cechy
- żeliwna tuleja o wysokiej wytrzymałości i odporności na ścieranie
- wydajny system chłodzenia
- ekonomia, niski pobór paliwa
- wysoka moc, wysoka wydajność
- wszechstronne zastosowanie
- system zapobiegający przegrzaniu
- prosty w obsłudze oraz konserwacji
- elektryczny rozrusznik - łatwy start
- Silnik 1- cylindrowy - duża moc oraz moment obrotowy
- Zoptymalizowany układ równoważący ,zmniejsza wibracje i powoduje bardziej stabilne działanie.
- Jeden wałek rozrządu (OHV) ,najlepsza konstrukcja i niższe temperatury silnika .
- Układ filtracji wtórnej oleju umożliwia poprawę smarowania silnika, co zmniejsza zużycie i przedłuża trwałość silnika
- Okładziny Cast Iron zapewnia nie tylko skutecznie smarowanie, ale również sprawia, że silnik bardziej odporne na ścieranie wydłuża żywotność silnika
- Masywna obudowa silnika , wzmocniony wał korbowy silnika sprawia ,że silnik jest bardziej niezawodny i trwały.
UWAGA WAŻNE :
Silnik LONCIN jest pakowany bez oleju, dlatego przed pierwszym użyciem należy zalać olejem i zaleca się przeczytanie instrukcji obsługi.
Klin (wpust) nie stanowi elementu wyposażenia silnika i jest on oddzielną częścią nieprzypisaną do silnika. Znajduje się on zawsze w starym silniku lub traktorku.
Specyficzne kody