Silnik LONCIN LC1P92F-1 do traktorków 12,3KM

Silnik LONCIN LC1P92F-1 do traktorków 12,3KM

Indeks: LP1P92F1
Ostatnia sztuka
Ostatnia sztuka (1)
1 590,00 zł
Szybka wysyłka

Darmowa wysyłka przy zamówieniach powyżej 500 zł
Wysyłka kurierska od 8,99 zł przy zamówieniach od 200 do 500 zł

SILNIK LC1P92F1 PASUJE DO TRAKTORKÓW OGRODOWYCH DO KOSZENIA TRAWY LC1P92F
Potrzebujesz więcej informacji?? Napisz!

SILNIK LONCIN LC1P92F-1 DO TRAKTORKA 12,3KM LP1P92F1

Nowy, wysokiej jakości silnik spalinowy benzynowy LONCIN SILNIK LONCIN LC1P92F1 DO TRAKTORKA SPALINOWY BENZYNOWY 452 cm3 JEDNOCYLINDROWY WAŁ PIONOWY WALCOWY 25,4 mm, 80mm długości

Silnik Loncin LC1P92F to duży, mocny motor napędowy przeznaczony do pracy w traktorkach ogrodowych, pracujących na większych powierzchniach. Posiada 1 cylinder , a jego pojemność skokowa wynosi 452 ccm. Pompa oleju i filtr olejowy zapewniają właściwe smarowanie i wspomagają podczas pracy ciągłej chłodzenie silnika powietrzem. Żeliwne tuleje cylindrów oraz łożyskowany wał korbowy znacząco wydłużają żywotność silnik. Filtr powietrza składa się z części wstępnej oraz zasadniczej dzięki czemu skuteczniej wychwytuje nieczystości zasysane do wnętrza silnika.


W ZESTAWIE:

- POMPA OLEJU

- FILTR OLEJU

- POMPA PALIWA

- ROZRUSZNIK ELEKTRYCZNY

- CEWKA ŁADOWANIA i REGULATOR NAPIĘCIA


NUMERY ZAMIENNE:

- LONCIN 1P92F - LC1P92F-1-A

- OLEO-MAC EMAK K1600 AWD - SGN482349032L

- AL-KO PRO 450 - 464929

Typ paliwa: Benzyna

Pojemność 452 cm³

Liczba cylindrów 1

Moc max. 9,2 kW

Moc max. 12,3 KM

Nominalna prędkość obrotowa 3600 obr/min

Typ układu rozrządu - kod OHV

Typ układu chłodzenia Powietrze

Długość wału korbowego 80 mm

Średnica wału korbowego 25,4 mm

Pozycja wału korbowego Pionowa

Typ układu rozruchowego Elektryczny

Ze zbiornikiem paliwa: Tak

Z układem wydechowym: Tak

Numer referencyjny OE

  • LC1P92F1
  • LC1P90F1
  • LC1P88F1
  • T381006819-7344012

Ilość oleju 1,2 LTR

Cechy

  • żeliwna tuleja o wysokiej wytrzymałości i odporności na ścieranie
  • wydajny system chłodzenia
  • ekonomia, niski pobór paliwa
  • wysoka moc, wysoka wydajność
  • wszechstronne zastosowanie
  • system zapobiegający przegrzaniu
  • prosty w obsłudze oraz konserwacji
  • elektryczny rozrusznik - łatwy start
  • Silnik 1- cylindrowy - duża moc oraz moment obrotowy
  • Zoptymalizowany układ równoważący ,zmniejsza wibracje i powoduje bardziej stabilne działanie.
  • Jeden wałek rozrządu (OHV) ,najlepsza konstrukcja i niższe temperatury silnika .
  • Układ filtracji wtórnej oleju umożliwia poprawę smarowania silnika, co zmniejsza zużycie i przedłuża trwałość silnika
  • Okładziny Cast Iron zapewnia nie tylko skutecznie smarowanie, ale również sprawia, że silnik bardziej odporne na ścieranie wydłuża żywotność silnika
  • Masywna obudowa silnika , wzmocniony wał korbowy silnika sprawia ,że silnik jest bardziej niezawodny i trwały.

UWAGA WAŻNE :

Silnik LONCIN jest pakowany bez oleju, dlatego przed pierwszym użyciem należy zalać olejem i zaleca się przeczytanie instrukcji obsługi.

Klin (wpust) nie stanowi elementu wyposażenia silnika i jest on oddzielną częścią nieprzypisaną do silnika. Znajduje się on zawsze w starym silniku lub traktorku.

LP1P92F1
1 Przedmiot

Specyficzny indeks

EAN13
4260614711211
Nowy

Produkty powiązane ( 7 innych produktów w tej samej kategorii )

Cookies

Informacje dotyczące plików cookies

Ta witryna korzysta z własnych plików cookie, aby zapewnić Ci najwyższy poziom doświadczenia na naszej stronie . Wykorzystujemy również pliki cookie stron trzecich w celu ulepszenia naszych usług, analizy a nastepnie wyświetlania reklam związanych z Twoimi preferencjami na podstawie analizy Twoich zachowań podczas nawigacji.

Zarządzanie plikami cookies

O Cookies

Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym przez strony internetowe, które odwiedzasz. Służą do różnych celów, takich jak zapamiętywanie informacji o logowaniu użytkownika, śledzenie zachowania użytkownika w celach reklamowych i personalizacji doświadczenia przeglądania użytkownika. Istnieją dwa rodzaje plików cookie: sesyjne i trwałe. Te pierwsze są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki, podczas gdy te drugie pozostają na urządzeniu przez określony czas lub do momentu ich ręcznego usunięcia.